Chart of Electromagnetic Radiations – Wissenschaft anschaulich gemacht

Lawrence Livermore National Laboratory (LLNL):

If you’re into scientific antiques, you have to examine the details in this 1944 poster from the W.M Welch Scientific Company: „Chart of Electromagnetic Radiations.“ It was found tucked away in the back of an unused office years ago, but now hangs framed in a high-traffic hallway populated by Lawrence Livermore engineers.

Beim Anschauen des Posters kann man sich schon mal die eine oder andere Minute in den unzähligen Details verlieren 👌

Veröffentlicht von

Marcus Jaschen

Ich bin selbstständiger Webentwickler und Systemadministrator und bin unter anderem für MTB-News.de, Europas größte Mountainbike-Website tätig. Meine freie Zeit verbringe ich mit Radsport und Fotografie.